lava girl

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۴/۰۳/۲۶
    ...
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۹۴، ۰۰:۱۵ - ❤❤ پسر خوب ❤❤
    زیبا
نویسندگان

طنز

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۲ ب.ظ

شخصی تعریف می کرد :
مدتی‌ بود دچار بی‌ هویتی و پوچی شده بودم. از همه چیز و همه کس بدم میامد ، امید به آینده هم نداشتم.
پیش هر روانشناسی‌ هم رفتم جواب نگرفتم.
به توصیه یکی‌ از دوستان نامه‌ای به یکی‌ از علمای بزرگ قم نوشتم و مشکلم را گفتم.
جواب خیلی‌ خلاصه‌ای داده بود، نوشته بود
فقط ترکیه.
من هم بارام را بستم چند هفته‌ای رفتم آنتالیا و استانبول برگشتم خیلی‌ حالم خوب شده بود .
نامه رو که دوباره خوندم دیدم نقطه تزکیه کمرنگ بوده ندیدم!.
خدا پدرش رو بیامرزه!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
غزاله ...

نظرات  (۲)

خخخ.ایول..
پاسخ:
:))
خیلی قشنگ بودلایک
پاسخ:
مرسی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی